مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خبر داد

اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی استان قم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۹۸۱
اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی استان قم
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت:طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان قم از 21 مهرماه سال جاری در 50 روستای این استان و 500 واحد مسکونی روستایی همزمان با سراسر کشور و با همکاری سازمان آمار ایران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس داریوش بلدی از اجرای چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستائی در سطح روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد:اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مسکن روستایی ،ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی بوده و در نهایت بهبود وضعیت مسکن روستائیان را به همراه خواهد داشت.

مهندس بلدی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگی های سکونتی و بهداشتی، برنامه ریزی جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستائیان،برنامه ریزی دقیق دستگاههای اجرایی جهت توسعه و عمران مناطق روستایی دانست.

وی از هم استانی های عزیز ساکن روستاها،دهیاران و بخشداران درخواست کرد تا جهت تهیه آمار دقیق از مسکن روستاها با ماموران آمارگیری همکاری نمایند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد:با مشارکت روستائیان و جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح در این طرح می توان در تهیه و اجرای طرح هی جامع بهسازی مسکن،توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها بسیار هدفمند و موثر عمل کرد.

مهندس بلدی همچنین بر ضرورت همکاری و همراهی مردم،مسئولان و اصحاب رسانه در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت:اصحاب رسانه نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح دارند و می توانند با تعامل بیشتر با این نهاد،قدم های موثری در اجرای هر چه بهتر طرح در سطح استان داشته باشند.

وی یادآور شد:در سطح استان قم 20 هزار واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا به امروز 9 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز