معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

امدادرسانی ۴۰ پزشک و پرستار به زائران و عزاداران

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۶:۵۳
کد خبر: ۷۷۳۵۴۳
امدادرسانی ۴۰ پزشک و پرستار به زائران و عزاداران
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 40 نفر از پزشکان و پرستاران و امدادگران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمکران را زیرپوشش خدمات قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا بهرامی در خصوص وضعیت آماده باش این جمعیت در ایام پایانی ماه صفر در قم عنوان کرد: در سالروز رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر قم در حال آماده باش هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با توجه حضور گسترده زائران و مسافرینی که به استان قم سفر کرده‌اند کلیه پایگاه‌های امداد جاده ای را در این ایام تقویت کرده ایم.

وی تصریح کرد: همچنین نیروهای امدادی در حال آماده باش صد در صد هستند و 40 نفر از پزشکان و پرستاران و امدادگران نیز حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمکران را تحت پوشش خدمات قرار می‌دهند.

بهرامی بیان کرد: این تیم ها به همراه 3 دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر برای ارائه خدمات امدادی به هیات های عزاداری در حال آماده باش کامل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز