سرپرست استانداری قم:

دامشهر در ایجاد اشتغال جوانان نقش موثری دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۸۲۷۷۲
دامشهر در ایجاد اشتغال جوانان نقش موثری دارد
سرپرست استانداری قم نقش شهرک دام شهر این استان را در راستای ایجاد اشتغال موثر دانست و گفت: مشکلات این شهرک باید تا حد امکان توسط مسئولان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا هاشمی در یازدهمین جلسه هیات مدیره مجتمع های تولیدی قم در تالار امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: وجود مجتمع های تولیدی از جمله دام شهر ظرفیت اقتصادی مهمی برای قم به شمار می آید و دولت نیر در قالب شرکت تعاونی از این مجتمع ها حمایت ها و پشتیبانی های لازم را انجام می دهد.

وی ادامه داد: استقرار بزرگترین میدان دامی کشور در قم بیانگر آن است که این استان علاوه بر گردشگری مذهبی، ظرفیت ها و توانمندی های دیگری نیز برای رونق اقتصادی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با مجتمع های تولیدی افزود: مطابق قانون دولت وظیفه ایجاد زیرساخت های برق، گاز و آب را تا ورودی این مجتمع ها برعهده دارد و ایجاد زیرساخت ها در داخل برعهده مدیران، دامداران و بهره برداران است.

هاشمی همچنین بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسات ستادی که در استانداری قم برگزار می شود تاکید کرد و گفت: مصوبات باید از پشتوانه کارشناسی برخوردار باشد و مسئولان خود را متعهد به اجرای آنها دانسته و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز