معاون راهداری قم:

اجرای طرح زمستانه در قم با ۱۲ راهدارخانه

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۶:۴۹
کد خبر: ۷۸۴۰۲۹
اجرای طرح زمستانه در قم با ۱۲ راهدارخانه
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: 12 راهدارخانه شامل 10 راهدارخانه ثابت و 2 راهدارخانه سیار آماده اجرای طرح زمستانه راهداری در این استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اکبر سلیمیان گفت: اکیپ های راهداری در زمستان هر سال برای جلوگیری از مسدود شدن محورها و اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی در محورهای برف گیر، در راهدارخانه های استان مستقر می شوند.

به گفته وی، این راهدارخانه ها در محورهای برف گیر از جمله فوجرد، راهجرد، نیزار، سُمبل آباد، کاشان، کهک و سلفچگان مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: طرح زمستانه راهداری از اول دی ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و 130 راهدار و 50 نیروی پشتیبان با استقرار در راهدارخانه ها در این طرح مشارکت دارند.

سلیمیان با بیان این که بر اساس پیش بینی ها امسال پربارش خواهد بود، خاطرنشان کرد: از ابتدای آذرماه جاری سه راهدارخانه اصلی شامل فوجرد، راهجرد و شهید سعادتمند آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند و در این راستا پنج هزار تن ماسه و نمک خریداری و در راهدارخانه ها توزیع شده است.

وی گفت: امسال 100 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین از جمله هفت دستگاه گریدر، 25 دستگاه کامیون، 6 دستگاه بلدوزر، 11 دستگاه لودر، پنج دستگاه نمک پاش مکانیزه و همچنین جرثقیل و تریلی در طرح زمستانه راهداری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: قبل از آغاز عملیات راهداری زمستانی، ماشین آلات به روز و تعمیرات انجام و قطعات مورد نیاز نیز تهیه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز