آیت الله صافی گلپایگانی:

جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) به مردم معرفی شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۰:۱۳
کد خبر: ۷۸۴۵۳۵
جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) به مردم معرفی شود
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از خادمین بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) که در بیت این استاد برجسته حوزه برگزار شد، اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بین سادات و امام زادگان دارای عظمت فوق العاده‌ای هستند و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست، از این رو ما افتخار می‌کنیم که شما خادمان این حرم مطهر اینجا حضور پیدا کردید.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، بیان کرد: این برنامه‌ها در واقع احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و دارای عظمتی بالاست و این امور سبب خشنودی حضرت ولیعصر(عج) می‌شود.

این مفسر قرآن کریم با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم(ع)، عنوان کرد: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم(ع) تألیف شده، باید جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم(ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی شود.

وی بیان کرد: خادمین حضرت عبدالعظیم(ع) به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به عظمت حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: یکی از بلندترین رشته‌های ولایت اهل بیت(ع) حضرت عبدالعظیم(ع) است.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به محضر این مرجع عالیقدر اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز