سرپرست استانداری قم :

قم در برپایی جشن های پیروزی انقلاب سرآمد باشد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۸۵۰۱۴
قم در برپایی جشن های پیروزی انقلاب سرآمد باشد
سرپرست استانداری قم گفت: این استان خاستگاه انقلاب است، از این رو دربرگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز باید سرآمد و الگوی همه استان های کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا هاشمی در جلسه ستاد سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: قم از آغار شکل گیری نهضت اسلامی در سال 1342 و حتی از قبل از آن در صف نخست مبارزه و قیام علیه رژیم ستم شاهی قرار داشت و مردم این شهر ادامه دهنده و بستر ساز پیروزی انقلاب بودند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فرخنده و مبارک فجر گفت: همه ساله این ایام توسط مردم و مسئولان کشور جشن گرفته می شود، و دوران پرخیر و برکتی برای همگان است.

وی بیان داشت: دهه فجر امسال اهمیت زیادی را دارد، چرا که دشمنان انقلاب به صراحت اعلام کردند، که اجازه نخواهیم داد که چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و وحدت و انسجامی که بین همه مدیران ایجاد شده این مسیر را با موفقیت طی خواهیم کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید در فرصت باقی مانده تا دهه فجر برنامه های گوناگون خود برای این ایام را تبیین کنند.

وی همچنین همه کمیته های 10 گانه این ستاد را مکلف کرد تا در اسرع وقت گزارش کار خود را تنظیم، و در جلسه آینده این ستاد ارائه نمایند‌.

وی همچنین با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور به استان ها در خصوص دهه فجر یادآور شد: در این آیین نامه 13 مورد از جمله فضاسازی شهری، برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و همچنین طرح های عمرانی مورد تاکید قرار گرفته و باید در قالب یک جلسه اقدام های دستگاه ها در این زمینه نیز بررسی شود.

سرپرست استانداری قم با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید عملکرد درون سازمانی و حوزه مربوط به خود در 40سال گذشته را تهیه کنند، افزود: یکی از برنامه های دهه فجر قم برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب دراین استان است، و باید در این خصوص کمیته ای تحت عنوان نمایشگاه در کنار دیگر کمیته های این ستاد تشکیل شود.

 

نظر شما