آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مشکلات چاپ و نشر باید برطرف شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۷:۵۶
کد خبر: ۷۸۵۱۸۰
مشکلات چاپ و نشر باید برطرف شود
یکی از مراجع عظام تقلید با انتقاد از مشکلات موجود کشور در عرصه چاپ و نشر گفت: خودکفا نبودن ایران در تولید و نیاز واقعی به صنعت کاغذ پذیرفتنی نیست، باید عقب‌ماندگی‌های کشور در حوزه‌های مختلف به نحو درستی مدیریت و جبران شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز در دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات صنعت چاپ و نشر برطرف شود.

وی با انتقاد از مشکلات موجود کشور در عرصه چاپ و نشر افزود: خودکفا نبودن ایران در تولید و نیاز واقعی به صنعت کاغذ پذیرفتنی نیست، باید عقب‌ماندگی‌های کشور در حوزه‌های مختلف به نحو درستی مدیریت و جبران شود.

مرجع تقلید شیعیان گفت: اتحاد و یکپارچگی ایران در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است، مردم ایران با همبستگی با ولایت‌فقیه از هر اقلیت و منشی به‌صورت هماهنگ و همدل درصحنه‌های موردنیاز حضور به هم می‌رسانند.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: ازآنجایی‌که تشکیلات موجود همه‌گیر و همگانی نیست اختلافات طبقاتی به‌راحتی در کشور گسترش پیدا می‌کند، باید سازوکاری در پیش‌گرفته شود که تمام مردم به‌ویژه مستضعفان و فقرا نیز در امور مملکت و حکومت‌داری منشأ اثر شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی ابراز کرد: توسعه و گسترش مدارس غیرانتفاعی در کشور به اختلافات طبقاتی موجود دامن می‌زند و نتایج مطلوبی برای جامعه ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز