با حضور وزیر ورزش و جوانان

آکادمی جودوی قم افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶:۲۱
کد خبر: ۷۹۸۳۶۶
آکادمی جودوی قم افتتاح شد
آکادمی ورزشی جودوی قم با حضور وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی راحله قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این آکادمی همزمان با افتتاح سالن ورزشی خانه جودوی قم که کلنگ ساخت آن اردیبهشت ماه امسال به زمین شد با حضور مسعود سلطانی ، بهرام سرمست استاندار قم، مربیان و ورزشکاران این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای ساخت این سالن ورزشی که در اختیار هیات ورزشی جودو، جوجیتسو، کوارش و دفاع شخصی قم قرار گرفت، 18 میلیارد ریال هزینه شده است.

مجموعه ورزشی راحله شامل سه سالن ورزشی خانه کاراته، بوکس و جودو است. زمین این مجموعه ورزشی توسط خیر ورزش یار در منطقه نیروگاه قم اهدا شده است.

ورزشکاران کودکان و نوجوانان جودوی این استان در این آیین به اجرای حرکات نمایشی رزمی پرداختند.

وزیر ورزش و جوانان قم در سفر کوتاه خود به قم علاوه بر افتتاح این سالن ورزشی، از استخر در حال ساخت مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم نیز بازدید کرد.

هم اکنون یک هزار ورزشکار بیمه شده در رشته جودو در قم وجود دارد که از این تعداد حدود 130 ورزشکار خانم و 870 ورزشکار آقا در سبک های مختلف رشته جودو فعالیت می کنند. وجود 25 مربی و 15 داور ملی و بین المللی و فعالیت 15 باشگاه ورزشی از جمله دیگر ظرفیت های این رشته ورزشی در قم است.

کسب 36 مدال ملی و بین المللی در سال 96 توسط جودوکاران قم، کسب مقام اولی مسابقات قهرمانی کشور درکاتا ، عضویت 8 کاتاکار قمی در تیم ملی، کسب مقام قهرمانی کاتای آسیا و کسب نائب قهرمانی کاتای جهان، نشان از جایگاه برتر قم در کاتا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز