سرپرست دادستان عمومی و انقلاب پردیسان قم:

خدمات ارزشمند پرستاران با پاداش مادی قابل جبران نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۹۹۳۶۳
خدمات ارزشمند پرستاران با پاداش مادی قابل جبران نیست
سرپرست دادستان عمومی و انقلاب پردیسان قم به همراه تعدادی از مسئولین و فرمانده هان پاسگاههای نیروی انتظامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) با اهداءگل از زحمات پرستاران قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمزه زارعی سرپرست دادستان عمومی و انقلاب پردیسان قم در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع)  ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: خدمات ارزشمند پرستاری فقط با مادیات قابل جبران نیست و امیدوراریم خداوند متعال پاداش معنوی شایسته ای به شما عنایت بفرماید.

سرپرست دادستان عمومی و انقلاب پردیسان قم در ادامه اظهار داشت:من و همکارانم وظیفه  دانستیم با تعدادی از همکاران نیروی انتظامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار برای عرض خدا قوت حضور یابیم و از زحمات پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) برای بیماران قدردانی نماییم و امیدواریم با الگو قراردادن   بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س)  در تمامی شئونات زندگی همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است سرپرست دادستانی به همراه تعدادی از مسئولین و فرمانده هان پاسگاههای نیروی انتظامی با حضور در بخش های مختلف  با اهداءگل از زحمات وخدمات پرستاران قدرردانی نمودند.

 

نظر شما