تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر خدمات رسانی مطلوب به زائران در نیمه شعبان

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۴:۰۵
کد خبر: ۸۳۴۷۹۷
تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر خدمات رسانی مطلوب به زائران در نیمه شعبان
آیت الله مکارم شیرازی گفت: میزبانی قم در نیمه شعبان یک حرکت فرهنگی مهم است و باید همه دستگاه ها و شهرداری قم در این زمینه نقش مهم و اساسی خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار با شهردار قم با اشاره به وظایف شهرداری گفت: شهرداری در مسائل مختلف وظیفه دارد که باید همواره در راستای توجه به آنها بکوشد.

مرجع تقلید جهان تشیع عنوان داشت: شهرداری قم در امور مختلف موفق بوده است که قابل تقدیر است ولی باید خدماتی که انجام می شود، اطلاع رسانی شده و به گوش مردم برسد.

وی بیان داشت: باید مردم از خدماتی که ارائه می دهید مطلع شوند و بدانند که شهرداری قم در چه زمینه هایی و در چه سطحی خدمات ارائه می دهد و فعالیت دارد.

آیت الله مکارم شیرازی به در پیش بودن نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: این ایام برای قم دارای ویژگی های خاصی است و باید آماده پذیرش و خدمت در جهات مختلف به زائران بوده و بکوشیم تا از آنها به صورت مطلوب پذیرایی شده و خدمات رسانی شوند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: میزبانی قم در نیمه شعبان یک حرکت فرهنگی مهم است و باید همه دستگاه ها و شهرداری قم در این زمینه نقش مهم و اساسی خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم هنو نگران سیل های احتمالی هستند گفت: باید از هم اکنون مکان هایی که آسیب پذیر بوده را شناسایی و اجازه ندهیم که مردم به آنجا تردد داشته باشند.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: در بستر و حاشیه رودخانه ها منازلی که ساخته شده باید تخلیه شوند و برای اینگونه اتفاقات باید آماده بود.

وی در پایان خطاب به مسئولان شهرداری گفت: شهرداری باید در کنار توجه به مسائل زیباسازی و نظافت شهر به مسائل فرهنگی نیز توجه کند، مردم از قم انتظار دارند با وجود اینکه کارهای فرهنگی بسیاری توسط شهرداری شده، اما باز هم ادامه دار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز