استاندار قم عنوان کرد

مدیران ناکارآمد از قم می روند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۳۵۱۷۰
مدیران ناکارآمد از قم می روند
استاندار قم به اهمیت فعالیت مدیران کارآمد در استان اشاره کرد و گفت: مدیران استان باید هم خوب صحبت کرده و هم خوب عمل کنند و در غیر این صورت، مدیران در قم جایی ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با تقدیر از تلاش های کشاورزان استان قم گفت: در میان این قشر حس همگرایی و مسئولیت پذیرایی دیده می شود که قابل تقدیر است.

استاندار قم کشاورزان را سرمایه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: مدیران باید از این سرمایه ها همواره حمایت کرده و از سوی دیگر باید از تشکیل های صنفی کشاورزی به بهترین شکل استفاده و توانمندی های بالقوه بخش کشاورزی قم را به عرصه عمل وارد کنند.

وی گفت: استان قم در اجرای طرح تغییر الگوی کشت و توسعه کشت های گلخانه ای اقدامات خوبی انجام داده که امیدواریم همواره این مباحث ادامه یافته و وزارت جهاد کشاورزی نیز کمک کند.

سرمست تاکید کرد: باید حمایت های عملی از کشاورزان انجام شود، چرا که آنها تولید کنندگان واقعی هستند و در سال رونق تولید با اجرای طرح های مختلف و همچنین اعطای تسهیلات باید این حمایت ها انجام و خرید تضمینی محصولات انجام شود.

استاندار قم در ادامه به اهمیت فعالیت مدیران کارآمد در استان اشاره کرد و گفت: مدیران استان باید هم خوب صحبت کرده و هم خوب عمل کنند و در غیر این صورت، مدیران در قم جایی ندارند.

نظر شما