قائم مقام وزیر کشاورزی:

تحریم ها موجب گسترش خودکفایی محصولات کشاورزی خواهد شد/در تولید گندم امسال هم خودکفا هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۲:۰۹
کد خبر: ۸۳۵۱۷۲
تحریم ها موجب گسترش خودکفایی محصولات کشاورزی خواهد شد/در تولید گندم امسال هم خودکفا هستیم
قائم مقام وزیر کشاورزی گفت: ملت بزرگ ایران در برابر تحریم ها مقاوم بوده و با توان ملت، تولیدات داخلی افزایش و بخش کشاورزی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدعلی جوادی در مراسم معارفه و تکریم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به تحریم های صورت گرفته از سوی دشمنان گفت: درست است که تحریم ها برای ما مشکلاتی را ایجاد کرد، اما موجب پیشرفت هایی نیز شده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: این امر موجب تقویت وفاق ملی و نگاه بیشتر به ظرفیت های داخلی شده است و در وزارت جهاد کشاورزی نیز همواره تلاش کردیم در زمینه خودکفایی محصولات کوشیده و تهدیدات آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی گفت: ملت بزرگ ایران در برابر تحریم ها مقاوم بوده و با توان ملت، تولیدات داخلی افزایش و بخش کشاورزی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

جوادی گفت: در زمینه باران های اخیر نیز، اگر جه شاهد برخی از خسارت ها بودیم، اما قطعا محصولات کشاورزی در کشور افزایش خواهد یافت و روند خودکفایی کشور در زمینه مسائل راهبردی از جمله گندم حفظ می شود.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در زمینه محصولات راهبردی دیگر از جمله شکر و دانه های روغنی نیز به خودکفایی کامل می رسیم و تلاش خواهیم کرد این روند در مورد سایر محصولات کشاورزی ادامه یابد.

وی گفت: استان قم یکی از استان های موفق در تولید محصولات کشاورزی است به گونه ای که سالانه 750 هزار تن محصول کشاورزی در قم تولید می شود که این میزان تولید با استفاده از ظرفیت های کارشناسی و کشاورزان متعهد استان باید تا پایان دولت تدبیر و امید به دو برابر وضع موجود برسد.

وی گفت: استان قم دارای بهره برداران نمونه ای در سطح کشور است و به خوبی قدر آب و خاک را می دانند و از این نعمت الهی به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز