استاندار قم تاکید کرد

تلاش برای گسترش رونق تولید در استان/ موانع تولید برطرف می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۸:۵۱
کد خبر: ۸۴۶۴۱۵
تلاش برای گسترش رونق تولید در استان/ موانع تولید برطرف می شود
استاندار قم با تاکید بر گسترش رونق تولید در استان قم از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا موانع تولید را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست به روستای خورآباد قم رفت و از پروژه های کمیته امداد در این بخش بازدید کرد.

استاندار قم در حاشیه این بازدید و جلسه رفع موانع تولید استان گفت: طرح های کارآفرینی مناسبی در این منطقه اجرایی شده است که همواره حمایت از طرح های کارآفرینی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم به منظور رونق تولید و پویایی اقتصادی در استان قم باید همواره ایجاد شود و دستگاه های خدمات رسان وظیفه دارند در این زمینه از کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت کنند.

سرمست به فعالیت تعاونی درودگران اشاره کرد و گفت: تامین مواداولیه این واحد فعال می شود و تلاش خواهیم کرد، رونق تولید را در استان گسترش دهیم.

وی گفت: تاکید داریم تا بسترهای بازاریابی و فروش محصولات چوبی نیز با همکاری سازمان های متولی در قم ایجاد شده تا واحدهای تولیدی بتوانند محصولات خود را به خوبی ارائه دهند.

استاندار قم از اجرای طرح "هر روستا یک طرح "خبر داد و گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاهای استان این طرح را دنبال می کنیم تا بتوانیم در تمامی روستاها این موضوع را نهادینه کنیم.

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم نیز در این بازدید گفت: ما به دنبال خروج خانواده ها از چتر حمایتی کمیته امداد و توانمندسازی آنها هستیم.

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته، مهارت آموزی و ارائه تسهیلات کارآفرینی متناسب با رشته های آموزشی در کمیته امداد است که دنبال می کنیم به گونه ای که در سال گذشته بیش از 1400 شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی در قم ایجادشده است.

میرشکار گفت: در سال جاری نیز هدف اصلی ما ایجاد مرکز پایدارسازی اشتغال مددجویان است که در قالب طرح ارائه و در هر روستا اجرایی می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز