رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد سراسر کشور خبر داد

"خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع)" شعار امسال دهه کرامت

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۱:۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۵۳۴۶۲
خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) شعار امسال دهه کرامت
رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد سراسر کشور گفت: «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» شعار امسال دهه کرامت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان دردانه ماه ها است و ان شاء الله بتوانیم از فضیلت روزهای باقیمانده ماه مبارک رمضان به خوبی بهره گیریم.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور افزود: شورای بزرگداشت دهه کرامت امسال منسجم‌تر و زودتر از سالهای گذشته آغاز بکار کرد و از دو ماه پیش تاکنون جلساتی در این زمینه برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: چند روز پیش به وزارت کشور رفتیم و با معاون وزیر کشور درباره شورای کرامت گفت وگو کردیم و ایشان گفتند که خدمت به شادی اهل بیت(ع) یک وظیفه به شمار می آید و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی اظهار داشت: امسال 6 کارگروه با عنوان جشن ها و تشکل های مردمی، فضای مجازی، محتوایی، اطلاع رسانی، دانشگاهیان و هنری مشغول به فعالیت هستند.

 

وی ادامه داد: در دو ماه اخیر جلسات مختلفی برگزار شده است تا پیش از دهه کرامت برنامه ها بسته خواهد شد.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد سراسر کشور خاطرنشان ساخت: سال گذشته نام دهه را خدمت کریمانه قرار داده بودیم و امسال شعار ویژهتری تعریف کرده و «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» پیشنهاد و با اکثریت قریب به اتفاق به تصویب رسید.

 

وی با تشکر از شرکت کنندگان در جلسات مختلف کارگروه گفت: بحث مردمی بودن فعالیت های دهه کرامت از اهمیت فراوانی برخوردار است و برنامه ها نیز بر این اصل استوار خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی افزود: پیشنهاد ما اینست که امسال نشان کرامت را طراحی کرده و به افراد یا گروه یا سازمانی که فعالیت خاص و ویژه ای انجام داده اند، اهدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز