آیت الله سبحانی:

مشکلات مردم سیل زده فراموش نشود

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۱:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۱۲۴
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه باید اتاق فکری برای تدبیر سیلاب در هلال احمر کشور تشکیل شود،گفت:مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد،با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: نجات یک فرد برابر با نجات کل مردم است که این موضوع نشان دهنده اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های امدادی است.

وی با اشاره به اهمیت بارش رحمت الهی افزود:برای استفاده از مزیت‌های باران باید دوراندیشی و تدبیر جدی وجود داشته باشد، بارش‌های اخیر به خاطر سلسله غفلت‌های ایجاد شده با معضل همراه شد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نزول رحمت الهی همواره با رحمت و برکت همراه بوده است،تصریح کرد:آثار منفی باران به دلیل مشکلاتی بوده که از جانب ما برخاسته است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر اینکه باید اتاق فکری برای تدبیر سیلاب در هلال احمر کشور تشکیل شود،ادامه داد:مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند.

آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز