آیین اختتامیه مسابقات اسکواش قهرمانی در قم برگزار شد/اهدا مدال به نفرات برتر

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۲:۰۷
کد خبر: ۸۷۰۲۳۰
آیین اختتامیه مسابقات اسکواش قهرمانی در قم برگزار شد/اهدا مدال به نفرات برتر
همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) آیین اختتامیه مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این آیین فرماندار قم، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، نائب رئیس و دبیر فدارسیون حضور داشتند.

دکتر رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان در این آیین گفت: برگزاری این مسابقات کشوری، افتخاری برای استان است که از رئیس هیات اسکواش استان قم که تلاش های گسترده ای در راستای برگزاری این مسابقات کرده اند قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: در استان قم به دلیل همدلی که میان مسئولان وجود دارد، رخدادهای مهم ورزشی را در استان شاهد هستیم که موجب رشد و ارتقا ورزش استان خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یکی از رشته هایی که در قم مورد توجه ویژه است، اسکواش بوده که زیرساخت های آن فراهم است و امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری میزبانی های بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.

آقای حیدری فرماندار قم نیز در این مراسم گفت: اسکواش ورزشی دوست داشتنی است که در میان جوانان و نوجوانان نیز جای خود را پیدا کرده و در استان نیز ورزشکاران خوبی را در این زمینه داریم.

وی بیان داشت: همچنین با تلاش های رئیس هیات اسکواش استان، رتبه این هیات از 14 به شش رسیده که جا دارد از تلاش های ایشان و تیم همراه قدردانی کنیم.

فرماندار قم گفت: برگزاری این میزبانی ها مایه افتخار برای استان است و باید همانطور که اسکواش به سرعت دقت و تمرکز نیاز دارد، بتوانیم در عرصه های زندگی نیز این مسائل را مد نظر داشته باشیم.

 

نظر شما