استاندار قم تاکید کرد:

ورزش قم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توسعه یابد

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۳:۵۰
کد خبر: ۸۸۴۵۰۹
ورزش قم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توسعه یابد
استاندار قم با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی استان برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی گفت: باید از مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی در کنار ورزش‌های همگانی بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست، در آیین تجلیل از قهرمانان کشتی قم، در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) با تاکید بر اهمیت پاسداست افتخارآفرینان عرصه ورزش، افزود: قهرمانان ورزشی، نام قم و پرچم جمهوری اسلامی را در میدان‌های بین‌المللی برافراشته می‌کنند که داشتن چنین نوجوانان و جوانانی مایه مباهات است.

وی ادامه داد: پیشبرد اهداف والای ورزش قم جز با مشارکت مسئولان، مربیان، پیشکسوتان و هیات های ورزشی ممکن نیست و باید در این مسیر با توسعه ورزش همگانی زمینه توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی را فراهم کرد.

استاندار قم اظهار داشت: ورزش استان به برکت تلاش مسئولان، ورزشکاران و مربیان شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه کشتی است که این موفقیت‌ها قابل‌تقدیر و تجلیل می‌باشد.

وی با اعلام آمادگی مجموعه مدیریتی قم برای برگزاری مسابقات کشتی در سطوح مختلف در این استان گفت: ظرفیت‌های لازم برای کسب افتخارات بیشتر در کشتی وجود دارد.

در این آیین از ۴ مربی و هفت ورزشکار این استان که در میدان‌های آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شدند، با حضور مسئولان استان و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز