استاندار قم خبر داد

۲۰۰ طرح به مناسبت هفته دولت در قم افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵:۵۷
کد خبر: ۸۸۷۹۳۶
استاندار قم گفت: ۲۰۰ طرح عمرانی، گردشگری، اقتصادی و فرهنگی بااعتبار بیش از چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در آیین خطبه‌خوانی به مناسبت هفته دولت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: این طرح‌ها برای استان یک کارنامه قابل قبولی است و ان‌شاءالله مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت باشد.  

وی در بخش دیگر سخنان خود، با تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و هفته دولت گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های دولتی و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود: ارائه عملکرد به مردم، به‌منظور آگاهی بخشی و پاسخگویی است؛ به‌ویژه در شرایطی که کشور ما با انواع فشارها و تحریم‌های بین‌المللی مواجه می‌باشد و مقاومت و ایستادگی ملت، تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب و دولتمردان توانسته است در شرایط کنونی نه‌تنها در مقابل فشارها مقاومت کند، بلکه در نوع خود برای خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی کارنامه درخشانی را به معرض نمایش بگذارد.

سرمست بابیان اینکه هفته دولت یادآور خاطرات بزرگ‌مردانی در طول ۴۰ سال گذشته و نیز دولت‌هایی که در این مدت منشا آثار و خدمات بوده‌اند، می‌باشد؛ گفت: این هفته فرصت جدیدی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه بیانیه گام دوم است.

وی اضافه کرد: باید فصلی نو را در ۴۰ سال دوم انقلاب با همدلی، وفاق، خوداتکایی و برنامه‌ریزی بگشاییم و در این راستا نیازمندیم که تمام ارکان قوای حاکم در استان دست‌به‌دست هم داده تا عقب‌ماندگی‌های تاریخی قم را ازلحاظ عمرانی و اجتماعی، جبران و امید، نشاط و آینده‌نگری را به جامعه تزریق کنیم.

استاندار قم تاکید کرد: موظف هستیم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم و این امر با خلوص نیت، صداقت در گفتار، شفافیت در پاسخگویی، ارائه عملکرد، برنامه‌ریزی و تدوین اسناد بالادستی ممکن است.

این آیین با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم، مرتضی حیدری فرماندار و مسئولان استان برگزار شد.

نظر شما