عدالت دولت در توسعه خانه جوانان به کهک قم رسید

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۲:۲۹
کد خبر: ۸۸۸۸۹۷
عدالت دولت در توسعه خانه جوانان به کهک قم رسید
به همت دولت تدبیر و امید و همزمان با هفته دولت، خانه جوانان بخش کهک قم به بهره برداری رسید تا جوانان بخش و روستا نیز بتوانند از امکانات و خدمات این اماکن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، توجه به حوزه جوانان همواره مورد تاکید دولت و وزارت ورزش و جوانان بوده به گونه ای که در این زمینه با طرح های متنوع تلاش کرده است، توجه به جوانان را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

حمایت از جوانان و توجه به طرح های سازمان های مردم نهاد از جمله اقداماتی بوده که وزارت ورزش و جوانان تلاش کرده در این زمینه تلاش جدی داشته باشد به گونه ای که طرح های کارآفرینی تا سقف یکصد میلیون تومان تسهیلات بدون بهره را برای حمایت از جوانان در نظر گرفته است.

در زمینه توسعه و عمران نیز راه اندازی خانه های جوان در دستور کار دولت بوده است به گونه ای که دومین خانه جوان استان قم، در بخش کهک و برای جوانان روستایی و بخش احداث و با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین در این بخش در زمینه طرح های ورزشی نیز، اقدامات لازم انجام که این دو طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

«رسول منعم» در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: همزمان با هفته دولت دو طرح خانه جوانان بخش کهک و طرح تکمیل محوطه سازی و افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد به بهره برداری رسید که نشان دهنده توجه دولت و وزارت ورزش و جوانان به روستائیان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: علاوه بر این خانه جوان یک خانه جوان دیگر نیز در بخش خلجستان در دستور کار است که برای احداث این دو خانه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: توسعه خانه جوانان در شهرهای استان از جمله اولویت های این اداره کل است که همواره در دستور کار بوده تا بتوانیم عدالت را در تمامی استان رعایت کنیم.

منعم گفت: خانه جوانان کهک در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۵ متر مربع احداث شد که با احداث آن جوانان روستاهای این بخش می توانند از خدمات آن نهایت استفاده را ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین به طرح تکمیل محوطه سازی و افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد این بخش اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با مساحت زیربنای ورزشی ۱۴۰۰ مترمربع چمن مصنوعی، ۶۰ مترمربع رختکن و بیش از 8  هزار مترمربع محوطه و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به دیگر پروژه های در دستور کار این اداره کل گفت: همزمان با هفته دولت خانه جوان شهر دستجرد و سالن سرپوشیده سوده با زیربنای ۹۰۰ مترمربع نیز به بهره برداری می رسد و در اختیار همشهریان و هم استانی ها قرار خواهد گرفت.

منعم گفت: سالن سوده در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر واقع شده که برای آن ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل ماده ۲۷ قانون الحاقی و بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز