مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم افزایش می یابد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۲:۳۲
کد خبر: ۸۸۸۹۰۸
فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم افزایش می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید برضرورت افزایش فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم گفت: هم اکنون ۲ فضای اختصاصی بانوان در استان وجود دارد که با توجه به شرایط خاص آن توسعه زیرساخت های ورزش بانوان بسیار ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم  در دیدار مسئولان ورزش قم و ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با استاندار قم ادامه داد: برخی فضای ورزشی موجود استان نیازمند نوسازی و تجهیز هستند ضمن اینکه نیازمند تعریف اماکن ورزشی جدید در قم هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فعال سازی مجدد تکمیل مجموعه ورزشی ۴ هزار و۵۰۰ نفره پردیسان قم افزود: روند احداث این طرح از سال ۹۳ شروع شده ولی چند سالی است که به دلیل پیشرفت زیر ۵۰ درصد از اولویت تخصیص اعتبارات ملی خارج شده است.

منعم، ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال توسط استانداری برای فعال سازی مجدد این طرح از منابع استانی تخصیص و قول ۱۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی برای این طرح داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت بهره برداری از این مجموعه ورزشی انتظار داریم روند بهره برداری از این طرح تسریع و تسهیل شود.

وی ادامه داد: تسهیل، جذب و تخصیص منابع ورزشی وزارت ورزش و جوانان به استان ها در یکسال اخیر بهبود یافته است.

منعم با اشاره به وجود انسجام و همدلی میان مجموعه مدیریت استان گفت: امروز با اتحاد و همدلی میان مجموعه مدیریت استان هر برنامه ای برای توسعه ورزش در این استان قابل اجراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز