فروشگاه اینترنتی ملزومات سفر اربعین راه اندازی شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۴:۴۲
کد خبر: ۸۹۴۶۹۴
فروشگاه اینترنتی ملزومات سفر اربعین راه اندازی شد
همزمان با آغاز ماه محرم به همت شماری از جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، فروشگاه اینترنتی ملزومات سفر اربعین راه اندازی شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، الهام اشرفی گفت: همزمان با آغاز ماه محرم به همت شماری از جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، فروشگاه اینترنتی ملزومات سفر اربعین راه اندازی شد.

 

وی افزود: زمانیکه عزم سفری طولانی ولی پر از ماجرا می‌کنیم می‌دانیم که به کجا می‌رویم و چرا می رویم. پیاده‌روی اربعین سفری بس خاطره انگیز اما سخت است. پس باید برای این مسیر سراسر لذت معنوی، سراپا آماده باشیم و چیزی از قلم نیندازیم.

 

اشرفی خاطرنشان کرد: فروشگاه اینترنتی «همراه زیارت» با شعار «هم پای زائر یار زائران اربعین حسینی» در سال رونق تولید راه اندازی شد. سالی که برآن شدیم تا تجربه سال‌ها حمایت از محصول باکیفیت و دانش محور ایرانی را در بزرگترین و باشکوه‌ترین رویداد کشور یعنی اربعین سیدالشهدا به‌صورت عینی و ملموس در اختیار زائرین اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) قرار دهیم.

 

وی یادآور شد: «همراه زیارت» در سفر عشق همسفر زائران در تهیه تمامی ملزومات یک پیاده روی عظیم است تا بتواند ضمن ارج نهادن به مقام ارزشمند زائران حسین بن علی (علیه‌السلام)، با فراهم آوردن کوله‌ای کامل از تمامی مایحتاج زائران، سهم همراهی کوچکی در این مسیر معنویت داشته باشد.

 

مدیر عامل شرکت تجارت دانا زرین پارسیان تصریح کرد: بدین منظور تیم «همراه زیارت» پس از سه سال بررسی دیدگاه‌های زائران کربلای حسینی و تجربیات عده‌ای از زائرانی که با پای پیاده به این سفر رفته‌اند، پکیج هایی به‌صورت کوله پشتی‌های سفری برای پیاده روی طولانی اربعین تدارک دیده‌اند.

 

وی ادامه داد: در این کوله‌ها که هریک به تناسب سن، جنسیت، وضعیت جسمانی افراد مانند پکیج بانوان و آقایان، پکیج اقتصادی و پکیج مراقبتی تهیه شده‌اند، اقلام مورد نیاز سفر در دسته بندی‌های پوشاک، مواد غذایی، بهداشتی، سلامت و لوازم ضروری سفری قرار می‌گیرند.

 

اشرفی گفت: این بسته بندی‌ها به‌صورت پیش فروش از اول محرم در وب سایت همراه زیارت به نشانی www.Hamrahziarat.ir قابل سفارش است و از بیستم محرم با هماهنگی زائران مرسولات ارسال و در اختیار آنها قرار می‌گیرد. سفارش محصولات به‌صورت تکی نیز برای زائران امکان پذیر است.

 

وی یادآور شد: برای اولین‌بار از محصولات با کیفیت ایرانی و دانش بنیان استفاده می‌کنیم که در طول سه سال از طریق فروش اینترنتی انجام دادیم و 95 درصد مردم رضایت داشتند. محصولات با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. هر محصول ویژگی‌های خاص دارند و بهترین کالاها را تهیه کرده‌ایم. همه محصولات دارای مجوز هستند و از تکنولوژی روزز استفاده شده که در کیفیت با خیلی از کالاهای داخلی قابل رقابت است.  

نظر شما