نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

معوقات پزشکان و پرستاران پرداخت شود/مطالبه ۱۸۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه ها

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۹۵۳۲۹
معوقات پزشکان و پرستاران پرداخت شود/مطالبه ۱۸۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه ها
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی موجب شده تا بخش زیادی از کارانه پزشکان و پرستاران قم پرداخت نشود که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه جدی برای حل این مشکل داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مراکز درمانی این استان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از بیمه‌ها مطالبه دارند که این مساله مانع پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان به‌ویژه پرستاران شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر از زحمات ۶ ساله رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: قبول مسئولیت در شرایط سخت کنونی، نیازمند کار شبانه‌روزی است.

وی بابیان اینکه کشور با مشکلات درآمدی مواجه است گفت: برای کارهای جاری اوراق قرضه داده می‌شود که این جای تاسف است و باید تلاش کرد با استفاده از ظرفیت داخلی و کمک مردم و خیرین بخشی از مشکلات حوزه درمان حل شود.

امیرآبادی با تقدیر از خیرین سلامت استان گفت: مشکلات بخش درمان به‌ویژه مسائل مالی موجود با تلاش مسئولان دانشگاه باید مرتفع شود و در این مسیر نمایندگان قم آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستند.

محمدرضا گروسی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این آیین، بابیان اینکه نگاه ویژه وزارت بهداشت برای ارتقای شاخص‌های سلامت استان ضروری است گفت: توسعه همه‌جانبه سلامت موردتوجه دوره جدید دانشگاه علوم پزشکی قم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز