آتش سوزی سمند مادر و دو کودک را به کام مرگ کشاند

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۱:۲۴
کد خبر: ۸۹۶۸۳۹
آتش سوزی سمند مادر و دو کودک را به کام مرگ کشاند
حریق خودروی سمند با سه فوتی ، مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله انجام شد که متاسفانه هر سه در دم جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس 115 قم در تشریح حوادث امروز گفت: امروز بیست و یکم شهریور در محور اتوبان قم - تهران و در کیلومتر 17 برخورد شدید خودروی سمند منجر به حریق خودرو شد که در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه سه سرنشین خودرو ( مادر و دو کودک ) به علت شدت آسیب های وارده و سوختگی در محل فوت کردند.

وی ادامه داد: دو نفر از مصدومان نیز پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان سطح شهر قم منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 قم تصریح کرد: آمبولانس اورژانس در کمترین زمان ممکن و پس از 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شد اما شدت حادثه به گونه ای بود که مصدومان در دم فوت کردند.

فراهانی ابراز داشت: روز گذشته نیز سه حادثه در سطح استان انجام شد که منجر به اعزام بالگرد به هر سه حادثه شد

وی گفت: یکی از حوادث مربوط به تصادف دو خودروی سنگین در جاده قدیم قم - تهران بود که منجر به فوت دردم یک آقا و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که مجروح توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس 115 قم ادامه داد: در حادثه دیگر که در محور قم - نیزار رخ داد ، واژگونی خودروی سواری چهار مجروح برجا گذاشت، در این حادثه متاسفانه وضعیت دو نفر از مجروحان بدحال گزارش شد که به همین جهت علاوه بر اعزام دو دستگاه آمبولانس بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

فراهانی گفت: در حادثه دیگر روز گذشته در کارخانه ای در شهرک صنعتی طغرود سه مصدوم داشت که با توجه به وخامت حال یکی از مصدومین اورژانس هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

 

نظر شما