استاندار قم تاکید کرد:

وجود لکه ای از آسیب اجتماعی در قم هم پذیرفته نیست

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۰۱۰۶۵
وجود لکه ای از آسیب اجتماعی در قم هم پذیرفته نیست
استاندار قم گفت: هدف گذاری ما پاک شدن لکه‌های آسیب‌های اجتماعی در شهر قم متناسب با شان این شهر است، باید آسیب‌های اجتماعی در قم کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت اورژانس اجتماعی اظهار کرد: یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب اجتماعی، تقویت اورژانس اجتماعی است، دو پایگاه اورژانس اجتماعی در قم داریم که پیشنهاد ایجاد یک پایگاه دیگر داده شده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که خودمان را در جایگاه قشر آسیب پذیر نگذاریم، نخواهیم توانست که آسیب‌های اجتماعی را کاهش بدهیم و فقط به راهکارهای رفع تکلیفی بسنده می‌کنیم.

استاندار قم افزود: باید دستگاه‌های اجرایی استان فراتر از وظایف اداری شان به سازمان بهزیستی در انجام وظایفش در قبال آسیب‌های اجتماعی کمک کند، باید لکه‌های آسیب‌های اجتماعی را از چهره شهر قم پاک کنیم.

سرمست با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی اظهار کرد: وقتی یک دستگاه کار خودش را به خوبی انجام نمی‌دهد، سرریز مطالبات به نیروی انتظامی می‌رسد، این نیرو باید به همکاری خوب خود با اورژانس اجتماعی ادامه بدهد.

وی ادامه داد: اداره ارشاد قم در نقاطی که آمار آسیب‌های اجتماعی بالاتر است، به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد، باید شاهد تقویت هر چه بیشتر این زیرساخت‌ها در منطقه نیروگاه باشیم.

استاندار قم افزود: تعهدات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در قبال بهزیستی پیگیری می‌شود، ایجاد احساس مسؤولیت در این دستگاه‌ها را دنبال می‌کنیم، هدف گذاری ما پاک شدن لکه‌های آسیب‌های اجتماعی در شهر قم متناسب با شان این شهر است، باید آسیب‌های اجتماعی در قم کاهش پیدا کند.

سرمست  با اشاره به دفاتر تسهیل گری توسعه محلی خاطرنشان کرد: ایجاد این دفاتر و فعالیتشان به صورت ملی شروع شده است و دستگاه های مختلف باید با دفاتر تسهیل گری توسعه محلی همکاری داشته باشند.

نظر شما