آیت الله علوی گرگانی:

حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین موجب حیرت مردم دنیا شده است

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۰۸۸۱۹
حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین موجب حیرت مردم دنیا شده است
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین موجب حیرت جامعه جهانی شده است زیرا تنها قدرت امام حسین(ع) می‌تواند چنین جمعیتی را دور هم جمع کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با جمعی از پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، با بیان اینکه لباس و پست برای حق تعالی مهم نیست بلکه قلب انسان مهم است، افزود: خداوند همیشه نظر به قلب بندگان خود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از افراد قرآن می‌خوانند ولی تغییری در آنها احساس نمی‌شود، افزود: افرادی که در کربلا امام حسین(ع) را به شهادت رساندند اهل قرآن بودند ولی کلام الهی به دل آنها نرفته بود بنابراین واقعه عاشورا را رقم زدند.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: مراسم اربعین در دنیا دارای اثرات بی نظیری است و موجبات تحیر مردم در سراسر جهان را فراهم آورده است.

میزبانی مردم عراق از زائران اربعین قابل تقدیر است

وی اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین موجب حیرت جامعه جهانی شده است زیرا این حضور بسیار بی‌نظیر است و تنها قدرت امام حسین(ع) می‌تواند چنین جمعیتی را دور هم جمع کند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: ملت عراق از زائران حسینی(ع) استقبال خوب و بی‌نظیری دارند که این اقدام آنان شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: علاقمندان به اباعبدالله الحسین(ع) منزل خود را آماده پذیرایی از زائران کرده‌اند و همه زندگی خود را برای زائران هزینه می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رضای الهی در همه کارها موجب پاداش عظیمی از سوی خداوند می‌شود،‌ افزود: باید همه حرکات و نیت‌ها برای رضای خداوند باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز