معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی در قم

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۲۰۰۷۰
برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی در قم
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری مرحله استانی نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجتبی وزین افضل اظهار داشت: مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی هماهنگ با سراسر کشور طی چهار روز در تأسیسات معصومیه، شکوهیه و آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی قم در این دوره از مسابقات در چهار محور تعمیرات خطوط لوله آب، نصب انشعابات آب، آزمایشات فیزیک و شیمیایی و عیب‌یابی مدارهای فرمان در تابلو برق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: در مسابقات عیب‌یابی تابلو برق تیم تعمیرات تأسیسات برق آبفار قم، در مسابقات تعمیر لوله تیم سراب مهر ۲ و  در مسابقات نصب انشعاب آب تیم میراب سرچشمه کوثر ۱ عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

وی بازآموزی و ارتقا سطح فنی و مهارتی عوامل بهره‌بردار را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی همکاران بهره‌بردار ما باید آمادگی فنی لازم را با هرگونه حادثه احتمالی داشته باشند.

وزین افضل با بیان اینکه برگزاری مسابقات فنی و مهارتی به نوعی تمرین و به‌روزرسانی مهارت‌های تکنیسین‌ها است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار افزایش سطح علمی کارشناسان و تکنسین‌های بهره‌بردار، دوره‌های آموزش‌های عملی و کارگاهی را برای ارتقا مهارت‌های فنی آن‌ها به منظور بهبود خدمات‌رسانی برگزار کنیم.

 

نظر شما