در انتخابات مجمع سمن های قم

منتخبان جوانان قمی انتخاب شدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۴:۴۹
کد خبر: ۹۲۰۶۲۱
منتخبان جوانان قمی انتخاب شدند
دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و منتخبان جوانان استان قم انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم امروز با حضور دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، روح الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان استان، نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده استانداری قم، مسئولان روابط عمومی و حراست اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد قم برگزار شد.

در این انتخابات متین نجار زاده، حمید رضا جلیلی، مصطفی زرچینی، رقیه علوی نژاد، سید مجتبی احمدپوری، داود رستمی و محمد سلطانی موفق به کسب آرای لازم را کرده و به عنوان هفت عضو اصلی به این مجمع راه یافتند.

همچنین علی اصغر رحیمی آرا، محمود مرادی جهان و جواد صالحی حاجی آبادی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم گفت: برگزاری این گونه انتخابات ها نشان دهنده، جایگاه دموکراسی در کشور و همچنین بهره گیری از جوانان است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید در راستای توجه به نسل جوان اهتمام ویژه ای دارد به گونه ای که با روی کار آمدن این دولت شاهد توسعه کمی و کیفی سمن ها بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: در استان قم تلاش کردیم در توسعه زیرساخت های مباحث مربوط به جوانان تلاش کنیم به گونه ای که یک خانه جوان در بخش کهک راه اندازی و دو خانه جوان دیگر نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز