برگزیدگان عرصه های تبلیغ دینی تجلیل شدند

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۱:۵۴
کد خبر: ۹۲۶۶۸۸
برگزیدگان عرصه های تبلیغ دینی تجلیل شدند
در آخرین مراسم بزرگداشت سالگرد علامه طباطبایی که از سوی انجمن تبلیغ حوزه و با حضور حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، از تعدادی از چهره های اثرگذار در عرصه های تبلیغ دینی تجلیل و تکریم بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پایان بخش این مراسم از آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی به سبب تالیف کتب ارزشمند در علوم و معارف اسلامی و تاریخ زندگانی پیامبران و ائمه اطهار(ع) و تصحیح کتب حدیثی به مانند تحقیق، تعلیق و تصحیح در تفسیر العیاشی که با مقدمه مرحوم علامه طباطبایی در بیش از شصت سال پیش منتشر شده است، تقدیر شد.

همچنین از حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خسروشاهی به سبب تلاش گسترده در تبلیغات دینی در عرصه داخلی و خارجی و سطح بین المللی و نشر کتب ارزشمند و همچنین احیاء آثار و مکتوبات حضرت آیت الله علامه طباطبایی تجلیل به عمل آمد .

در ادامه این برنامه، از حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی که سالیان متمادی در جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، فعالیت های فرهنگی و امامت جمعه و جماعات در تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده اند، تجلیل شد.

تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی میرباقری به سبب بیان اثرگذار در منابر تبلیغی و عمومی و تکریم از حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی  پورمحمدی امام جمعه مراغه به سبب تلاش گسترده در تبلیغ و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) در جایگاه امامت جمعه و جماعت و گسترش حوزه های علمیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان از خانواده محترم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری که سالها در منبر وعظ و خطابه با صدای دلنشین خود ذاکر اباعبدالله الحسین(ع) بود و ککتاب ارزشمند به ساحل سخن را برای استفاده فضلاء و طلاب و اهل منبر تالیف کرده است، هم تجلیل بعمل آمد و تکریم شدگان هدایای خود را از دستان مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی دریافت کردند.

نظر شما