مسئول کمیته آموزش فدراسیون اسکواش:

ایده آل ترین دوره آموزش داوری در قم برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۲۹۷۹۶
ایده آل ترین دوره آموزش داوری در قم برگزار شد
مسئول کمیته آموزش و توسعه منابع انسانی فدارسیون اسکواش، برگزاری دوره آموزش داوری در استان قم را، یکی از ایده آل ترین دوره ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیرهوشنگ گلرخ در حاشیه برگزاری دوره آموزشی داوری اسکواش به میزبانی هیات اسکواش استان قم گفت: استان قم طی سه روز میزبان برگزاری این دوره ها بود که از مسئولان هیات اسکواش استان قدردانی می کنیم.

وی بیان داشت: این دوره به عنوان دوره سطح عمومی داوری در استان قم برگزار شد که شرکت کنندگان از چهار استان تهران، کرمانشاه، مرکزی و قم حضور داشتند.

گلرخ تصریح کرد: در این دوره 13 نفر خانم و 3 نفر آقا حضور داشتند که مباحث مربوط به داوری توسط یکی از اساتید برجسته کشور آموزش داده شد.

مسئول کمیته آموزش و توسعه منابع انسانی فدارسیون اسکواش عنوان داشت: افرادی که در این دوره شرکت کردند، دارای سابقه مربی گری نیز بوده اند که از این رو می توانند در کنار کار مربی گری مباحث مربوط به حوزه داوری را نیز برای اسکواش بازان مطرح کنند.

وی با بیان اینکه، این دوره از ایده آل ترین دوره های آموزش داوری بود گفت: همه مسائل و مباحث در خصوص برگزاری این دوره در سطح استاندارد و با کیفیت برگزار شد که امیدواریم با برگزاری این دوره ها شاهد رشد و ارتقا در اسکواش باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز