برگزاری مجمع سالیانه هیات انجمن‌های ورزشی قم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۳۶۴۷۲
برگزاری مجمع سالیانه هیات انجمن‌های ورزشی قم
نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری‌اسلامی، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود درکشور، امکان توسعه رشته‌های مهیج و جذاب در تمام استان ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمیدرضا غزنوی در مجمع سالیانه هیات انجمن‌های ورزشی قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، گفت: تنوع رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون بسیار زیاد و طیف گسترده‌ای از ورزش‌های هوایی و دریایی از جمله جت اسکی، پاراگلایدر، چتربازی، کایت، اسکی روی آب و موج سواری را شامل می‌شود.

وی گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با ۲۰ رشته اصلی، ۴۷ رشته زیر مجموعه، ۱۲۰ تیم ملی ، ۴ رشته المپیکی و رشته های متعدد آسیایی و همچنین تنوع رشته ها، دارای مخاطبان و ورزشکاران بسیار زیادی درکشور است.

وی افزود: هشت رشته زیرمجموعه این فدراسیون توان ایجاد فدراسیون مستقل دارند که برنامه‌ریزی در این زمینه برای مستقل شدن آنها در کشور در حال انجام است.

غزنوی، با بیان اینکه متاسفانه هیچ یک از وسایل مورد نیاز رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون در داخل کشور تولید نمی شود گفت: ظرفیت های بسیار بزرگی از نظر منابع انسانی در ورزش کشور وجود دارد که استفاده از این سرمایه موجب ارتقای جایگاه ورزش ایرا می‌شود.

نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری‌اسلامی، ادامه داد: موج سواری از رشته های جدید این فدراسیون است که با وجود سابقه کم، پس از ۲ سال فعالیت، اولین مقام طلای جهان توسط یکی از بانوان ورزشکار کشور کسب شد که این موضوع نشان از ظرفیت‌های ورزشی کشور است.

غزنوی، با بیان اینکه بعد از فوتبال، ورزش‌های زیرمجموعه این فدراسیون بیشترین مخاطبان و ورزشکاران را دارد گفت: در سازماندهی ورزشکاران زیر مجموعه این فدراسیون در کشور نیاز به بازنگری جدی وجود دارد.

وی بازنگری در انجمن‌ها و هیات‌ها و همچنین ارزیابی عملکرد استان ها را از جمله اولویت‌های این فدراسیون دانست و افزود: هیات انجمن های ورزشی برای توسعه فعالیت‌های خود نیاز به سالن دارد که باید بستر لازم برای در اختیار قراردادن سالن اختصاصی به هیات‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز