حضور استاندار سابق قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۷:۱۲
کد خبر: ۹۶۳۲۵۱
حضور استاندار سابق قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حجت الاسلام و المسلمین موسی پور استاندار سابق قم با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در جشن انقلاب شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، امسال نیز با حضور پرشور مردم در سراسر کشور و استان قم برگزار و مردم چهل و یکمین پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور استاندار سابق قم نیز که در راهپیمایی مردم قم شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز شاهد حضور پرشور مردم ایران اسلامی در جای جای کشورمان هستیم که با مشت های گره کرده، از آرمان های نظام اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: در قم نیز مردم ولایی و شریف با وجود سردی هوا، پا به عرصه گذاشته و صحنه ای از صلابت و ایستادگی را به رخ جهانیان به کشیده و ثابت کردند که پای نظام اسلامی که 41 سال پیش به دست خودشان ایجاد شد، ایستاده اند.

استاندار سابق قم بیان داشت: اگر چه دشمنان از ماه ها پیش در تلاش بودند تا با تبلیغات خود، مردم و به ویژه جوانان را از حضور در راهپیمایی مایوس کنند، اما شاهد بودیم که مردم چگونه پاسخ دشمنان را دادند.

موسی پور گفت: مردم ایران اسلامی و همچنین مردم شریف قم، در روز دوم اسفند ماه نیز بار دیگر در پای صندوق های رای از نظام اسلامی دفاع کرده و دشمنان را همواره در شک قرار خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز