اختصاص بیشترین درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ به سازمان مدیریت پسماند

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۶۴۵۰۷
اختصاص بیشترین درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ به سازمان مدیریت پسماند
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: بیشترین درخواست‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه 137 در حوزه سازمان‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره با تماس‌های مرتبط با سازمان‌های برقرار شده با سامانه 137 شهرداری قم در دیماه، اظهار کرد: بیشترین درخواست‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه 137 در حوزه سازمان‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در سه موضوع استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، انتقال باکس پرشده و مزاحمت سگ‌های ولگرد در خصوص سازمان مدیریت پسماند با این سامانه تماس گرفته شده است، گفت: 396 تماس در خصوص باکس و 197 تماس در خصوص انتقال آن و 160 تماس در خصوص مزاحمت سگ‌های ولگرد مرتبط با این سامان بوده است.

کلانترزاده تماس‌های مرتبط با سازمان پارک‌ها را بیش از 300 مورد و در خصوص هرس درختان و برخورد سیم برق با درختان عنوان کرد و افزود: 173 تماس در خصوص سازمان زیباسازی نیز با این سامانه برقرار شده است.

وی ادامه داد: پس از این سازمان‌ها، سازمان اتوبوسرانی، ترافیک و تاکسیرانی بیشترین پیام‌های مرتبط با سازمان‌ها در سامانه 137 را به خود اختصاص می‌دهند.

 

نظر شما