۱۷ عنوان قمی‌ها از رقابت ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز ایران

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۷:۴۶
کد خبر: ۹۶۶۱۲۵
۱۷ عنوان قمی‌ها از رقابت ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز ایران
رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیأت در کسب 17 عنوان تیمی و انفرادی پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اصغر فرمانی گفت: خوشبختانه میزبان برگزاری چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور برای ورزشکاران هموفیلی و همودیالیز بودیم و این رقابت‌ها با حضور بیش از 200 شرکت کننده از استان‌های مختلف در هتل شاهد و مجموعه شهدای هفتم‌تیر قم به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مجموعا نماینده‌های ۲۱ استان در رشته‌های دارت، شطرنج و پتانک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو گروه سنی امید و بزرگسالان هر دو بخش مردان و بانوان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: مسابقات رشته‌های شطرنج و دارت این دوره در هتل شاهد قم برگزار شد و ورزشکاران رشته پتانک برای کسب رتبه‌های برتر در زمین اختصاصی پتانک قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌ تیر با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره به حضور مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین مسوولان فدراسیون در حین برگزاری رقابت‌ها، ابراز کرد: در حاشیه این رقابت‌ها یک دوره توجیهی رشته پتانک نیز برگزار شد و پیش از شروع مسابقات نخستین زمین اختصاصی رشته پتانک نیز با حضور دبیر فدراسیون در قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مسابقات در آن به انجام رسید.

فرمانی با اشاره به چهار عنوان تیمی قم در این دوره بیان کرد: در بخش تیمی عنوان قهرمانی مسابقات همودیالیز بانوان با 160 امتیاز به تیم الف قم رسید، تیم (ب) همودیالیز بانوان قم نیز با 106 امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم همودیالیز مردان قم همین عنوان را تکرار کرد، ضمن اینکه تیم گروه هموفیلی بانوان قم هم نایب قهرمانی را به ارمغان آورد.

وی سپس به مقام‌های بخش انفرادی اشاره و بیان کرد: در این مسابقات سه مدال طلا توسط فاطمه قاسمی در رشته دارت، مهدیه حسین‌خانی در رشته شطرنج و ثریا پارس‌لاری در رشته پتانک به دست آمد، ضمن اینکه چهار مدال نقره توسط ملیحه نادری در رشته دارت، بهمن ذکاوتی در رشته شطرنج، حسن جوادیان و ابوالفضل کاشی‌پزان در رشته پتانک کسب کردیم و 6 نشان برنز رهاورد خانم‌ها معصومه یاسمی و راضیه پرویزی در رشته دارت، زهراسادات موسوی و حمیده ساده در رشته شطرنج و محمد کرمانشاهی به همراه لیلا شاهینی در رشته پتانک بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز