فعالیت ۲۶۰ اکیپ برای رفع آبگرفتگی معابر قم

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۳:۵۲
کد خبر: ۹۸۰۴۲۶
فعالیت ۲۶۰ اکیپ برای رفع آبگرفتگی معابر قم
شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی بیش از 260 اکیپ در زمینه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که از عصر امروز در شهر آغازشده است، اظهار کرد: بلوار غدیر و منطقه پردیسان قم دونقطه‌ای هستند که در آن آبگرفتگی شدید بوده و نقاط بحرانی شهر هستند.

شهردار قم با بیان اینکه سال گذشته نیز در زیر پل غدیر مشکل آبگرفتگی را داشته‌ایم، گفت: به دلیل اینکه شبکه فاضلاب منطقه پردیسان روی خط بلوار غدیر افتاده است، این محل آب را پس می‌زند.

وی ادامه داد: آب در حال پمپاژ است اما فاضلاب بالا می‌زند، بنده نگران آن هستم که به دلیل اینکه کار اساسی در این منطقه صورت نگرفته مجدد با مشکل مواجه شویم.

سقائیان نژاد تأکید کرد: درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران شهری این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم  و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم.

شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی  بیش از 260 اکیپ برای آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق 8 گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.

 

نظر شما