کرونا گریبانگیر رییس دادگستری قم شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۴:۱۴
کد خبر: ۹۸۰۸۸۰
کرونا گریبانگیر رییس دادگستری قم شد
رییس کل دادگستری استان قم پس از ابتلا به بیماری کرونا و بهبودی نسبی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹، در بیمارستان بستری و پس از بهبودی نسبی، ترخیص شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

وی همچنین در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز از زحمات کادر درمانی و پرسنل بیمارستان‌های استان قدردانی کرده است.

در پیام رییس دادگستری قم آمده است: ابتدا از زحمات شبانه‌روزی کلیه مسئولین محترم، رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان قم که به‌عنوان مجاهدان خط مقدم در راه مبارزه با ویروس کرونا ازخودگذشتگی کرده و تلاش می‌نمایند قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرده است: همچنین از تمام همکاران عزیز در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه که تا آخرین ساعات کاری سال گذشته مخلصانه و مجاهدانه درصحنه بودند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی در پایان آورده است: از تمام مردم عزیز به‌ویژه هم استانی‌های صبور تقاضا دارم با توکل به لطف خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و با رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه ماندن در خانه و حذف ترددهای غیرضروری، به سهم خود در صیانت از سلامتی خود و تک‌تک اعضای امت اسلامی شریک شویم تا هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص گردیم.

 

نظر شما