مشارکت ۱۷۰ میلیارد ریالی خیرین سلامت استان قم در مبارزه با بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۸۱۱۷۹
مشارکت ۱۷۰ میلیارد ریالی خیرین سلامت استان قم در مبارزه با بیماری کرونا
استاندار قم با اشاره به مشارکت 170 میلیارد ریال خیرین سلامت استان قم جهت مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: عملکرد خیرین استان قم الگوی سایر استان هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با خیرین سلامت استان قم طی سخنانی با اشاره به ویژگی مذهبی بودن استان قم اظهار کرد: انتظار از قم برای جمع آوری کمک های خیر نیز بالاست و خوشبختانه خیرین سلامت ، سازمانهای مردم نهاد و ستاد های مردمی  استان قم در این راستا عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

سرمست استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و خیرین رویه ی مدیریت استان است افزود: برگزاری منظم جلسات از آغاز شیوع کرونا نیز به همین دلیل بوده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن سازوکار تدوین گزارش فعالیت های انجام شده توسط خیرین سلامت و ستادهای  مردم در استان قم گفت: این فعالیت ها بایستی تبلیغ شده و به عنوان الگویی برای سراسر کشور معرفی شوند.

مقام عالی دولت در استان قم همچنین خواستار ایجاد کارگروهی با محوریت اداره کل امور بانوان استانداری برای شناسایی و تحت پوشش قراردادن خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا شد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت پیش بینی بسته های حمایت از اقشار آسیب پذیر گفت: یک براورد دقیق از نیازهای استان قم ضروری است.

سرمست با اشاره به تعطیلی اصناف غیر ضرور بر نظارت  دستگاه های متولی بر اجرای دقیق و کامل این مصوبه  تاکید کرد و گفت: گزارش وضعیت اجرای این مصوبات بایستی تدوین شود.

در این جلسه ضمن ارائه ی گزارش کارگروه های پنج گانه، چالش های موجود بررسی و دستورات لازم از سوی استاندار قم بررای رفع آنها صادر شد.

نظر شما