شهردار قم:

تمامی بوستان های قم روز ۱۳ فروردین تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۷:۱۱
کد خبر: ۹۸۳۱۷۸
تمامی بوستان های قم روز ۱۳ فروردین تعطیل است
شهردار قم گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، تمامی بوستان های قم در روز 13 فروردین تعطیل بوده و از ورود افراد جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد عصر امروز سه شنبه 12 فروردین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد گفت: یکی از موضوعات مهم عدم تجمع در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا است که در این خصوص روز 13 فروردین باید جلوگیری ها انجام شود.

شهردار قم بیان داشت: تمامی بوستان ها بسته است و نوارکشی دور آنها انجام شده است و هیچگونه خدماتی در روز 13 فروردین در این بوستان ها داده نمی شود.

وی گفت: 700 بنر حدید در خصوص اطلاع رسانی در مورد عدم حضور در 13 فروردین چاپ و نصب شده است و اطراف رودخانه را نیز اطلاع رسانی کرده ایم.

سقائیان نژاد بیان داشت: همچنین 25 ماشین مجهز به بلندگو را مامور کرده ایم که در سطح شهر تردد داشته و اطلاع رسانی از این طریق نیز انجام می شود.

سیجانی مدیرکل سازمان صنعت معدن تجارت استان قم نیز در این جلسه گفت: 851 واحد صنفی متخلف که باید در این ایام بسته باشند تذکر گرفته اند و 71 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

وی گفت: یک سری از مشاغل نیز که نیاز بود فعال باشند، تمهیداتی برای فعال بودن آنها در نظر گرفته شده تا بتوانند خدمات رسانی کرده و زندگی روز مره مردم دچار مشکل نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز