دومدال برنز لرستانی ها از بوکس قهرمانی آسیا

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۴۷۷۷
دومدال برنز لرستانی ها از بوکس قهرمانی آسیا
مسابقات بوکس قهرمانی مردان آسیا به مدت یک هفته در تایلند برگزار شد و کاروان بوکس کشورمان با کسب 3 مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان، سجاد محرابی و رضا مرداخانی مشت‎زن‎های هم‎استانی در اوزان 75 و 91 کیلوگرم سوم شدند. دیگر نشان برنز کشورمان را حسن شاهینی در وزن 81 کیلوگرم کسب کرد.

محرابی در دور نخست مشت‎زن قدرتمند کره‎جنوبی را حذف کرد و در دور حریفی از کشور میزبان(تایلند) را مغلوب کرد و با صعود به نیمه‎نهایی مدالش را قطعی و سهمیه پیکارهای جهانی را کسب کرد.

این بوکسور لرستانی در مبارزه با بکتمیر ملیکوزیف پدیده این وزن رقابت نزدیکی داشت و در هر سه راند با اختلاف یک امتیاز شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

لازم به ذکر است که کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان به نوع قضاوت داوران این دیدار اعتراض داشتند و معتقد بودند که نتیجه باید طور دیگری رقم میخورد.

همچنین رضا مرادخانی که با برتری برابر مشت‎زن قدرتمند چینی به نیمه‎نهایی وزن 91 کیلوگرم راه یافته بود در این مرحله با قبول شکست برابر رستم تولاگانوف ازبکستانی از صعود به فینال بازماند. این نخستین حضور مرادخانی در پیکارهای قهرمانی آسیا بود که با رفتن روی سکو سهمیه جهانی را به‎دست آورد.

تیم ملی بوکس ایران با 10 نماینده در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کرده بود که 4 نفر لرستانی بودند.

رضا کرزبر و عبدالمجید سپهوند در اوزان 56 و +91 کیلوگرم دیگر لرستانیهای تیم ملی بودند که کرزبر در دور نخست مغلوب بوکسور قدرتمند فیلیپینی شد و سپهوند در مبارزه اول مشت‎زن کره‎جنوبی را حذف کرد اما در دور دوم مغلوب حریف چینی‎اش شد.

پیکارهای بوکس قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که در این دوره ۱۸۸ بوکسور از ۲۸ کشور حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز