مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

۲ میلیون و هفتصد هزار جلد کتاب درسی درلرستان توزیع می‎شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۸۲۲
۲ میلیون و هفتصد هزار جلد کتاب درسی درلرستان توزیع می‎شود
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 2 میلیون و 777 هزار و 561 جلد کتاب درسی از 15شهریورماه سال‎جاری در 283 کتابفروشی استان توزیع می‎شود.

 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 2 میلیون و 777 هزار و 561 جلد کتاب درسی از 15شهریورماه سالجاری در 283 کتابفروشی استان توزیع میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، دکتر گودرز کریمی‏‎فر در جمع خبرنگاران، افزود: کتب درسی دورههای اول و دوم متوسطه در کتابفروشیها توزیع می‎شود و کتب دوره ابتدایی، فنی، حرفهای و کاردانش و پیش دانشگاهی در آموزشگاهها توزیع میشوند.

وی اظهار کرد: کتابفروشیها موظفند کتب را براساس قیمت پشت جلد بفروشند و فروش اجباری  لوازم‎التحریر به همراه کتب درسی تحت هر شرایطی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به کتب جدیدالتالیف پایههای پنجم و نهم، تصریح کرد: معلمین این پایهها دورههای آموزشی ضمن خدمت را به منظور آشنایی با شیوههای تدریس این کتب گذراندهاند.

کریمی‎فر اضافه کرد: آموزش و پرورش تلاش میکند تا تمام کتب را در تمامی دورهها قبل از بازگشایی مدارس به دست دانشآموزان برساند.

وی بیان کرد: از کتب توزیع شده در استان یک میلیون و 248 هزارو 333 جلد مربوط به دوره ابتدایی، یک میلیون و 253 هزار و 80 جلد مربوط به دورههای اول و دوم متوسطه، 140 هزار و 420جلد مربوط به پایه چهارم و 134 هزار و 728 جلد هم مربوط به رشتههای فنی، حرفهای و کاردانش است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به توزیع کتب درسی از 15 شهریورماه، گفت: در پایه نهم به دلیل جدیدالتالیف بودن کتب نواقصی در توزیع کتب وجود دارد که در اولین فرصت قبل از مهرماه برطرف خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز