در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور

جدال خیبر خرم آباد و خونه به خونه مازندران

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۲۸۶۶۵
جدال خیبر خرم آباد و خونه به خونه مازندران
در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم خیبر خرم‌آباد از هفته دهم این رقابتها امروزخیبر خرم آباد میزبان خونه به خونه بابل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشوردر حالی به هفته دهم خود رسید که برابر حکم کمیته انظباطی تیم خیبر مجبور است بدون حضورتماشاگران پر شور خود  امروزمقابل خونه به خونه بابل به میدان برود.

این دیدار جدال وجنگ نابرابر دارا وندارهای لیگ دسته اول خواهد بودوشاگردان نیکبخت به صاف تیم تا دندان مسلح خونه به خونه بابل خواهند رفت که با اکبر میثاقیان سودای صعود به لیگ برتر را خواهند داشت .

محرومیت تماشاگران خیبر در حالی اتفاق افتاد که در دقایق پایانی بازی خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان توسط یکی از تماشاگر نما یک تکه یتونی به درون زمین پرتاب شد که منجر به اثابت آن به سر یکی از بازیکنان تیم هرمزگانی و مصدومیت او شد و با حکم کمیته انضباطی تماشگران خیبر از دیدن دو بازی محروم شدند.

تیم خیبر در حالی امروزبه مصاف خونه به خونه بابل می‌رود که هفته گذشته در آبادان مقابل صنعت نفت این شهر در دقایق پایانی گل خود را دریافت کرد و بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار نمود.

با این اوصاف تیم خیبر خرم آباد که از بازی های خانگی خود تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته است،امروز به دنبال یک پیروزی دلچسب مقابل خونه به خونه بابل است که امیدواریم تحقق پیدا کند.

بازی تیم های خیبر امروز از ساعت 15:15 دقیقه یا سوت جمشید محمدی آغاز می شود که بازی از شبکه استانی افلاک به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز