آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۲۲۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۱ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا 1 خرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ ۸۵ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۵۳ نفر ترخیص شدند.

اوافزود: ۴۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۱۰۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۱۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۸ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه هیچ مرگ کرونایی شبانه روز گذشته در این شهرستان ثبت نشده به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز