آخرین وضعیت کرونا در سقز/ این شهرستان در چه جایگاهی قرار دارد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴:۵۸
کد خبر: ۹۹۲۷۷۲
آخرین وضعیت کرونا در سقز/ این شهرستان در چه جایگاهی قرار دارد؟
نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر میزان شیوع کرونا استان کرمانشاه در رده 26 کشوری قرار دارد و در انتهای جدول قرار داریم.

«سیدجواد حسینی‌کیا»، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی میزان شیوع کرونا در این منطقه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: از نظر میزان شیوع کرونا استان کرمانشاه در رده 26 کشوری قرار دارد و در انتهای جدول قرار داریم. 

این نماینده مجلس در رابطه با آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر در اثر ابتلا به این ویروس در این استان خاطرنشان کرد: آمارها به سه شیوه ارائه می‌شود. یک آمار مربوط به مبتلایانی است که از طریق سی تی اسکن متوجه ابتلا به این ویروس شده‌اند. آمار دیگر مربوط به مبتلایانی است که از طریق کیت‌ها و با نمونه برداری از بزاق دهان و بینی تست کرونای آنها مثبت شده است. بخش دیگر آمار هم مربوط به مبتلایانی است که از طریق آزمایش، ابتلای آنها به کرونا ثبت شده است. اما شیوع کرونا در کرمانشاه تحت کنترل است. 

حسینی‌کیا در خصوص تجهیزات و میزان آمادگی مراکز درمانی این استان برای مقابله با کرونا تصریح کرد: بیمارستان‌ها متناسب با شرایط، امکانات و تجهیزات دارند. شاید در برخی از مراکز نسبت به مراکز دیگر به صورت مقطعی کمبودهایی باشد اما با تلاش پزشکان و کادر درمانی تا این لحظه، این بیماری در کرمانشاه کنترل شده است.

نظر شما