دمای چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۷:۲۱
کد خبر: ۹۶۳۸۹۵
دمای چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد؟
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دما را در استان خواهیم داشت، گفت: افزایش یک تا دو درجه‌ای در روز مورد انتظار است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهرداد قطره، در شهرکرد با بیان اینکه از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دما را در استان خواهیم داشت، گفت: افزایش یک تا دو درجه‌ای در روز مورد انتظار است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان در روزهای اخیر سرمای بی‌سابقه‌ای را پشت سر گذاشت، یادآور شد: در شهرکرد دمای منفی 15 درجه سانتی‌گراد و در شهرستان کوهرنگ دمای منفی 19 درجه سانتی‌گراد را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد کاهش بارش در چهارمحال و بختیاری داریم، افزود: استان ما رتبه نخست خشکسالی را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نسبت به میانگین بلندمدت هم 35 درصد کاهش بارندگی در استان داریم، ادامه داد: انتظار داریم تا اوایل هفته آینده هیچ بارشی نداشته باشیم اما از روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که تمام نقاط را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قطره با بیان اینکه روز گذشته در گرم‌ترین ساعت دمای شهر لردگان به 6 درجه بالای صفر رسید، افزود: صبح امروز کوهرنگ با دمای منفی 13 درجه سردترین نقطه استان و شهرکرد با دمای 12 درجه زیر صفر به‌عنوان سردترین مرکز استان کشور ثبت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز