طغیان گرما در بوشهر

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۵۴۳۲
طغیان گرما در بوشهر
هواشناسی بوشهر با اشاره به ادامه شرجی هوا، از روند افزایشی دما در این هفته خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در روز‌های آینده در اغلب ساعات با تداوم وزش جریان‌های مرطوب جنوبی، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان باشد.

زهرا راستگو افزود: همچنین تا اواخر هفته دمای هوا در استان روند افزایشی خواهد داشت. ضمن اینکه  امروز در ساعاتی از عصر و شب با افزایش پوشش ابر در برخی مناطق استان، به ویژه نواحی شرقی و مرتفع استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد وجود دارد.

او ادامه داد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از عصر و شب در برخی نقاط بیشتر نواحی شرقی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر، پیش‌بینی می‌شود.

راستگو عنوان کرد: برازجان با ۴۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده و بقیه ایستگاه‌های هواشناسی نیز دمای ۳۸ تا ۴۴ درجه سلسیوس داشته‌اند.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۱۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۳۷، مد دوم ساعت ۱۳:۳۹ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۷ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز