مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

افزایش همکاری بخش فرهنگ با شهرداری و شورای شهر

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱۱
افزایش همکاری بخش فرهنگ با شهرداری و شورای شهر
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : سطح و همکاری های بخش فرهنگ هرمزگان با شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در نشست مشترک با اعضای شورای شهر جاسک گفت : اگر ارتباط و سطح همکاری و تعامل شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا با بخش های مختلف فرهنگ و هنر افزایش یابد باعث ایجاد تحول گسترده در کیفیت زندگی مردم و بهبود نگرش ها و کاهش آسیب ها می شود.

وی افزود : طرح روستاهای دوستدار کتاب یکی از برنامه های مشارکتی بین حوزه فرهنگ و هنر و شهرداری ها و دهیاری ها بود که از استان هرمزگان دو روستا به مرحله نهایی ارزیابی راه یافت.

کمالی به طرح ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه در شهرستان های استان پرداخت و اظهار داشت : طرح ساخت نگارخانه و پلاتو نمایش برای هر یک از شهرستان های هرمزگان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی بخش فرهنگ و هنر است که با مشارکت شهرداری ها در حال انجام است که به همت استاندار هرمزگان فریدون همتی محقق شد و با به پایان رسیدن آن بخش قابل توجهی از کمبود های زیرساختی فرهنگ و هنر استان مرتفع خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به جایگاه ممتاز و ویژه جاسک در تحولات آینده منطقه اشاره کرد و بیان کرد : شهرستان جاسک یک پیشینه غنی فرهنگی ، اقتصادی و تجاری دارد و قدمت تاریخی و فرهنگی آن زمینه ساز تحولات آینده را به همراه خواهد داشت و به وضوح هم اکنون شاهد توسعه همه جانبه این منطقه هستیم اما لازم است در کنار این توسعه به پیوست های فرهنگی آن نیز توجه جدی تری شود.

وی اضافه کرد : اجرای برنامه های مشترک با شهرداری و شورای شهر جاسک در دستور کار می باشد و ضرورت دارد که شرایط لازم برای معرفی این شهرستان در گستره ملی اقدام شود و در این راستا برگزاری جشنواره های مختلف ، ساخت مجتمع فرهنگی – هنری و ... می تواند اثرگذار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز