سرپرست شهرداری منطقه دو بندرعباس خبر داد :

انجام ۸۵ هزار متر مربع آسفالت

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۵۲۵۸
سرپرست شهرداری منطقه دو بندرعباس،از آغاز عملیات لکه‌گیری معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مجتبی سلیمی در بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه اظهار کرد: در راستای مطالبه عمومی و حسب نیاز منطقه به منظور بهبود و ارتقای کیفیت آسفالت معابر شهری، اجرای پروژه جدید لکه گیری آسفالت در این منطقه آغاز شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر سطح منطقه دو و به‌منظور سهولت در تردد شهروندان، معاونت فنی و عمرانی این منطقه اقدام به تراش و روکش آسفالت معابر اصلی و سطح محلات منطقه کرده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه خدمات‌رسانی و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اجرای این طرح است، تصریح کرد: به منظور بهبود و ارتقای کیفیت آسفالت معابر شهری اجرای طرح جدید لکه گیری آسفالت و مرمت آسفالت معابر اصلی و فرعی انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: جلوگیری از کنده کاری‌های بی‌جا و مدیریت حفاری‌های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهر جلوگیری می‌کند که این مسئله در دستور کار قرار گرفته است.

حمید رمضانی، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری این منطقه نیز در این ارتباط، با بیان اینکه میزان آسفالت در نظر گرفته شده در مرحله اولیه ۸۵ هزار متر مربع است، افزود: در همین راستا عملیات تخریب و جمع‌آوری آسفالت‌های معیوب، تسطیح، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی با اولویت‌بندی در سه ناحیه این منطقه به صورت همزمان آغاز شده است.

وی گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز پس از معابر اصلی و پر تردد سطح محلات تحت پوشش قرار می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز