صورت گرفت؛

تقدیر وزیر تعاون از مدیرکل تعاون و کار هرمزگان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۵۲۸۷
تقدیر وزیر تعاون از مدیرکل تعاون و کار هرمزگان
کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، در اجرای برنامه های اشتغال فراگیر و روستایی.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمد شریعتمداری"  با اهدای لوح سپاس از تلاشهای "هادی ابراهیمی"  در راستای راهبری و اجرای برنامه های  اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری و کسب رتبه برتر این اداره کل در این راستا، تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای "هادی ابراهیمی" مدیرکل محترم تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان، امروزه توسعه اشتغال یکی از اساسی ترین مولفه ها برای نیل به پیشرفت و تعالی کشور است و نقش آن در توسعه همه جانیه و پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه زمینه ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست.

در ادامه آمده است: از آنجایی که عملکرد آن اداره کل در راهبری و اجرای برنامه اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری رتبه برتر را کسب نموده است، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از مدیریت و تلاش ارزنده جنابعالی و همکاران تقدیم می دارم.

قابل ذکر ست که یکی از مهم‌ ترین اولویت های دولت تدبیر و امید، توسعه اشتغال پایدار در روستاها است و آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بعنوان یکی از طرحهای دولت در ابتدای سال ۹۶ به اجرا درآمد که تاکنون 408 میلیارد تومان به استان هرمزگان اختصاص یافته که از این مبلغ بیش از 345 میلیارد تومان به 2 هزار و 515 طرح با پیش بینی اشتغال بیش از 8 هزار و 600  نفر پرداخت شده که با پرداخت این تسهیلات رونق مناطق روستایی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق فراهم می‌شود.

تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به رسته های اولویت‎دار و طرح های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با ظرفیتهای استان و ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود که استان هرمزگان بعنوان یکی از استان های پیشرو در جذب  و پرداخت از سوی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز