رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبرداد:

آغاز بازرسی و نظارت هوشمند در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۵۳۴۹
آغاز بازرسی و نظارت هوشمند در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: خدمات بازرسی و نظارت بصورت کاملا الکترونیکی برای اولین بار در کشور در استان هرمزگان رسما آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی در نشستی که با بازرسان سازمان و اتاق اصناف داشت، بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان سامانه www.ba124.ir در هرمزگان از شنبه سوم خرداد ماه شروع بکار می نماید.

وی هدف از راه اندازی سامانه www.ba124.ir را الکترونیکی کردن خدمات در حوزه نظارت و بازرسی ، بالا بردن افزایش توان بازرسی در پایش بازار و برخورد قانونی با متخلفان، سرعت عمل در بازرسی های بعمل آمده، ثبت دقیق اطلاعات اعلام کرد.

قاسمی دیگر اهداف مهم راه اندازی این سامانه را قابلیت اتصال به سامانه ها و وب سرویس ها دانست و افزود: وب سرویس سامانه ثبت احوال جهت بررسی مشخصات افراد، وب سرویس پست جهت ثبت مشخصات محل بازرسی، وب سرویس سامانه های ایرانیان اصناف و بهین یاب جهت ثبت مشخصات واحدهاص صنفی و صنعتی، سامانه جامع انبارها جهت استعلام وضعیت ثبت و موجودی کالا، سامانه شناسه کالا با استفاده از شناسه کالای داخلی و GTIN جهت استعلام از مهمترین سامانه ها و وب سرویس ها جهت اتصال به سامانه الکترونیکی خدمات بازرسی و نظارت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن اعلام معرفی صنوف خوشنام در استان، تصریح کرد: متخلفینی که بالای 6 بار تذکر و ثبت پرونده داشته اند و همچنان به تخلف و قانون شکنی ادامه می دهند، پلمپ خواهند شد.

وی افزود: چهار کانکس بازرسی و نظارت در بندرعباس برای سهولت دسترسی مردم فعالیت می کنند که به زودی نیز کانکس پنجم در این شهرستان مستقر می شود .

قاسمی در پایان بیان داشت: شهروندان گرامی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با سامانه 124 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز