رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با امام جمعه استان مطرح کرد:

برخورد و مبارزه قاطع با مفاسد اصلی‌ترین وظایف قوه‌قضاییه است

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۸۴۴۰
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، مدیران سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان و جمعی از مسئولان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی به همراه اعضای شورای قضایی استان پس از حضور در گلزار شهدای بندرعباس و تجدید میثاق با شهدا به دیدارحجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در استان رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این دیدارضمن قدردانی از تلاش های مسئولان دستگاه قضایی استان هرمزگان گفت: با تلاش های رئیس و کارکنان دستگاه قضایی استان روز به روز به نقطه مطلوب نزدیک می شویم.

امام جمعه بندرعباس کاهش تراکم پرونده ها در استان را خوشحال کننده، امیدوار کننده و نشان دهنده تلاش مضاعف متولیان دانست.

رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این دیدار به تشریح برنامه های دادگستری کل استان هرمزگان در هفته قوه قضاییه پرداخت.

علی صالحی گفت: ملاقات ویدئو کنفرانس با مردم شهرستان های استان، افتتاح سالن جلسات و دادرسی الکترونیک در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، عملیاتی شدن ارتباط مکانیزه دادسرای بندرعباس با ناجا، قدردانی از قضات و کارکنان دادگستری استان و همچنین قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران از مهم ترین برنامه های دادگستری کل هرمزگان در این هفته است.

وی با اعلام این مطلب که مهمترین اولویت دستگاه قضائی استان؛ تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: از تمامی حوزه‌های قضائی استان خواسته شده یک روز در هفته را به صورت ویژه به دیدار چهره با چهره مراجعین با مسئولان اختصاص دهند.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان، مبارزه نظام مند و پایدار با مظاهر فساد را ضرورتی اجتناب ناپذیر در جهت ارتقای عملکرد دستگاه قضائی قلمداد کرد و اظهار داشت: قطعاً یکی از اصلی‌ترین وظایف قوه‌قضاییه برخورد و مبارزه قاطع و مستمر با مفاسد است و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این موضوع را از دستگاه قضائی و تمامی دستگاه‌ها مطالبه نموده‌اند، در همین راستا علاوه بر برخورد و مقابله و به موازات آن؛ استفاده از ساز و کارهای مناسب، تقویت اهرم‌های نظارتی، ترویج فرهنگ وظیفه‌شناسی، تشدید نظارت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و احیای حس مسئولیت‌پذیری در مجموعه دستگاه قضائی استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز