رئیس شیلات شهرستان قشم خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و اطفاء حریق در بنادر صیادی قشم

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱۴
برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و اطفاء حریق در بنادر صیادی قشم
رئیس شیلات شهرستان قشم، از برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و اطفاء ویژه صیادان، مالکین و ناخدایان شناور های صیادی در بنادر صیادی این شهرستان با رعایت دستور العمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد پرورش هدف از برگزاری این دوره، افزایش سطح دانش تخصصی جامعه صیادی در مواجهه با موقعیت ها و حوادث مخاطره آمیز حریق ، کاهش آسیب های ناشی از آتش سوزی های احتمالی و ارتقا دانش در این زمینه خواند

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی به صیادان ضمن آشنایی با اصول مبارزه با آتش، آموخته شد خود نیز بتوانند در مواقع ضروری به عنوان آتش نشان عمل کرده و جان و مال خود و دیگران را نجات دهند.

پرورش گفت: با توجه به حضور تعداد بالای شناورهای صیادی در بنادر صیادی و همچنین آغاز فصل تابستان در این شهرستان  رعایت نکات ایمنی و باز آموزی اصول ایمنی در بنادر و شناورها نقش مهمی در پیشگیری خطرات احتمالی دارد.

رئیس شیلات شهرستان قشم با اشاره به سیاست های اداره کل شیلات هرمزگان مبنی بر افزایش ایمنی شناورها و بنادر  صیادی و برنامه های آموزشی  در این راستا در سال جاری گفت : اقدام لازم برای انجام پیوسته تمرین های آمادگی مقابله افراد با شرایط بحرانی در عملیات صیادی و مراکز تجمع این شناورها در بنادر صیادی از اولویت های اجرائی ابلاغ شده از سوی شیلات هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز